Khamis, 28 Mei 2015

Hadiah Dari IntaNBerliaN Mega Gave Away2015


السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Rezeki zaza dapat telekung sempena menang IntaNBerliaN Mega Gave Away 2015. Semalam, pagi2 dah terima parcel dari pos laju.. kemain terus bukak laju2 walaupun dah tau apa isi kat dalam hehe. Cuma hati ni je yg dah tak sabar nak tengok. Suka sangat ! cantik pulak tu. Tqsm ! semoga rezeki kalian makin bertambah. Tq jugak kepada adik Alisha sebab cabutan bertuah tu terkena nama aunty zaza yg ke 21 hehe.
 
 
 
nOte : sambung keje lagi.. esk dah majlis ALAMAK !
 
 
 

8 ulasan:

  1. Tahniah zaza..
    Hadiah kita serupa

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah.. owh ye ke mama, hihihi..
      *tahniah jugak utk mama ;)

      Padam
  2. alhamdulillah tahniah zaza
    cntik.blh buat pakai semayang terawih nanti kan :)

    *sihat ?
    lama x jenguk.huhuhu
    thanks tau sudi singgah blog sepanjang tak aktif

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah, betul tu ciksu, rezeki nak sambut bulan ramadhan..
      *alhamdulillah, zaza sihat walafiat..sentiasa on9 hari2 ni hehehe.. itu yg rajin je singgah..

      Padam
  3. wahhh tahniah...
    alhamdulillah..rezeki tu

    BalasPadam