Isnin, 18 Mei 2015

Kisahnya, petang Jumaat tu kena selsema..


السلام عليكم ورحمة الله


Kisahnya, petang Jumaat tu kena selsema.. 
Tapi pagi ni baru nak minum benda alah ni hehe. 
Org cakap Panadol Soluble tak digalakkan sangat !
Itu yg zaza jarang sangat telan ubat2 kalau setakat demam biasa je..
Ini pun suami yg baik hati tolong belikan sebab tengok wife dia terosheemmmm je kehkeh.


nOte : dalam handbeg mesti sediakan tuala kecik ngeeee!




6 ulasan:

  1. bila selsema pasti rasa tak selesa, sebab hidung asyik berair ajer... hik hik hik... get well soon dear...

    BalasPadam
  2. kite kalau selsema rasa nak tercabut hidung ni. masa tidur paling terseksa. hehe

    Benda comel kat sini ^^
    http://sweetsour93.blogspot.com/2015/05/ekatikah-craft-sales-mini-owl-pillow.html

    BalasPadam
  3. pnykit mudah berjgkit tu..hihi moga cpt sihat

    BalasPadam
  4. ciksu hri tu berjangkit dgn rania lepas blk dr kg.
    mula selsema,pastu sakit tekak, batuk.
    ciksu telan pati delima j..
    try la zaza amalkan..
    bgus utk kulit n dalaman juga :)

    BalasPadam