Rabu, 11 November 2015

#31 Wordless Wednesday [EKOR APA NI ?]


السلام عليكم ورحمة الله



Hahaha mesti terkejut tengok ekor ni kan ? 

Ini bukan ekor tikus tau ! 

Sebenarnya ni ekor kucen kite 'manja' hehe. Pantang zaza nak lipat baju ada je datang nak main2 nyorok bawah kain ngee. Tapi bila kita gosok baju pandai pulak dia duduk bawah tempat gosok tu sambil hulur tangan cuit2 tangan kita pulak. Dah nama pun 'manja'.. mestilah nak bermanja dengan tuan dia hehe.


4 ulasan:

  1. adoii kalau ciksu mau melompat,
    ingt dlu dlu bila kt kg. mengkarung ke apa nama dia suka sangat lari lari masuk dlm rumah pastu bila nmpak kain berlonggok suka menempek. bila kita nk lipat, mmg terkezut la nengok. terus terlompat lompat.. eee geli tau.. dh la badan berkilat kilat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ciksu.. Terasa geli geliman pula apa yng ciksu ckpkn tu. Adoii.. Mmng melompat la dibuatnya.

      Padam
  2. Adoiyai.. Haluihh nya ekor.. Ingt apa td.. Hehe..

    BalasPadam