Rabu, 1 Disember 2010

Bulan Disember untuk kami


السلام عليكم ورحمة الله


Dalam org lain sibuk dengan kerja masing2.. zaza pun sibuk jugak tapi dengan belog hihihi. Pejam celik dah masuk bulan Disember, cepatnya masa berlalu. Syukur alhamdulillah, kerana Allah swt memberi zaza peluang hidup sampai ke hari ini. Bercakap pasal bulan Disember, sebenarnya.. bulan ni jugak merupakan ulangtahun perkahwinan zaza dan suami. Suka la tu, hihihi.
 


Apa kata, sebelum kita mula kerja.. kita bertanyakan dalam diri masing2, apakah? setiap gerak dalam melaksanakan amal ketaatan ini kerana untuk kepentingan peribadi atau sekadar ingin mencari populariti dan juga mahukan redha Allah swt. Semestinya korang pun nak redha Allah baru kerja kita berkat kan?. In Shaa Allah. Dengan tulus ikhlas kita semua akan sentiasa dirahmatiNya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan