Jumaat, 6 April 2012

¸.•♥•.¸¸.•♥• mood xBEST ✿◕‿◕✿

 Assalamualaikum..

 Jumaat..dikala org lain sibuk duk heppy sebab esok kan xkeje...sepatutnya mood aku pun mestila ceria cam korang jugak kan?..tapi tiba2 mood aku tak berapa nak BEST sangat!...tengok fail atas meja rasa nk campak2 je...tgk pen pulak rasa nak buang dalam tong sampah!...bila asyik duk tengok komputer rasa nak taip dan luahkan apa yg aku rasa...yg sebenarnya aku nak....en.asben! xsabar pulak aku tunggu kepulanganya..ngee~~


*kan best kalau aku dan dia lepak kat umah sambil tgok tv
*kan best kalau aku ajak dia gi tgok wayang ke..
*kan best kalau dia ajak aku shoping!..hah itu yg paling best!.. hahaha

nOte :  selamat bercuti uolss!!..

2 ulasan:

  1. uwa....cma keje ari ni...huk3..

    heheh...kak za ni kes rindu sgt2 kat hubby ye..
    hihi..sweet....bp lme abg ijam outstation?

    BalasPadam
  2. hehehe..dh blik pun mlm tdi..
    yeeey!!..:)

    BalasPadam