Isnin, 9 April 2012

Pertalian Persahabatan

 Assalamualaikum..

Ngee ...ujan turun ngan lebat  sekali..siap guruh ngan kilat lagi tu..tapi kan..ujan  itu rahmat Allah swt kpd mahkluknya..amin.. kalau korg nk tau! aku skrg kat opis... sambil lepak2 atas kerusi nunggu masa balik jew!..hikhikhik ..teruk bebenar aku kan? keje xde kew? adeshhhh!!!

ok..ok..sebenar2nya aku nak ucap berbanyak2 terima kasih kpd family kak lina kerana sudi menumpangkan aku beberapa hari dirumah beliau semasa en.asben  pergi o/station..aku berdoa moga jasa baik kalian hanya tuhan yg balas..amin.

green colour..kenangan sempena majlis berbuka puasa thun lepas
  anak2 kak lina pun  dh mesra alam dgn aku..hehehe
mana tidaknya..tido pun ngan aku..hahaha
aku ni kan suka melayan kerenah budak2..ngee~~ betul ker?

apapun..aku tidak akan lupa jasa baik kalian sekeluarga..
aku harap pertalian persahabatan aku ngan kak lina berkekalan hendaknya..
bukan  senang nk cari kawan yg sebaik2nya..

nOte : sejuk!!!..bila ujan mau bhenti..nak balik...nak balik..

3 ulasan:

  1. hUHUHU TQ ZAZA..AKAK DAN ANK2 PUN SERONOK BILA KEHADIRAN ZAZA...LOVE U

    BalasPadam