Jumaat, 27 April 2012

Stop berBLOG Sementara

 Assalamualaikum..

Jam dah kul 4ptg..tpi aku lom2 lgi mkn tgri...huhuh
bukan xnak makan.. aku xsempat nak makan la..
so aku tapau je bege mc'd..
tpi tu la..sape suh masuk opis lmbt kan??..
sendiri cari pasal...
msuk opis..opsss!! bos plak ade..

  Tengah2 duk aku menaip ni..bos dah nk kuar..yey!
dapatler aku  makan..minum..tpi aku xsuka air dia adoii..
sb aku memang xminum air yg bergas2 ni...
klu pegi mc'd ke..kfc ke.. mesti mintak mil0..: ^_ ^

Okler..aku nak mkn jap..
ape2 nti aku round umah korg ye..
opss! lupa sebelum tu..
aku nak ucap selamat bercuti panjang ye..
 esok aku dah nak balik kg... sukeee!!
doakan perjalanan aku selamat sampai ye kwn2..

abaikan gambar ni sb xde kena mengena ngan tajuk diatas..hehe
 
nOte : stop berblog sementara..:(




2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.