Rabu, 4 April 2012

Pening Bila Fikir Hadiah


السلام عليكم ورحمة الله



Sekejap je arini dah 3hb April, zaza rasa macam baru je bulan Mac hihi. Sebenarnya yg kisahnya, dua minggu lagi birthday suami ni haa. Pening jugak nak fikir pasal hadiah hehe. Tapi tak semestinya setiap kali birthday nak kena kasi hadiah kan ?. Cuma zaza perihatin la bukannya tiap2 bulan kita kena bagi hihi.


Kata org hadiah bagai tak penting sangat.. yg penting keikhlasan hati terhadap pasangan masing2 dalam sebuah perhubungan. Bila kita ingat birthday.. dia pun dah rasa bertuah dan bersyukur sangat sebab ada isteri yg mengambil berat tentang dia kan !. Hadiah sebenarnya.. merupakan bonus buat dia. Kalau ada dia terima, takde pun dia tak kisah.. ehh, ada yg kisah ke ? Macam suami zaza.. dia OK je.. janji dua2 faham antara satu sama lain.


nOte : ada budget beli.. kalau takde.. masak kat rumah je boleh ? hihihi.


 

2 ulasan:

  1. hehe..kak za...
    cma pun konpius bila sampai besday asben..
    sampai la ni x beli2 lg hadiahnye.. hehe

    BalasPadam
  2. itu la kan?..
    susah bebenar...huk2

    BalasPadam