Jumaat, 1 Februari 2013

Rezeki Dapat Buah Cempedak


السلام عليكم ورحمة الله


Buah cempedak di luar pagar.. ambil galah tolong jolokkan !. Saya budak baru nak belajaar..Kalau salah tolong tunjukkan !. Hihi.. kemain pantun bangai. Alhamdulillah, rezeki zaza dapat buah cempedak. Memang agak lama zaza tak makan buah ni.. dah ler sedap manis. Tapi kalau diberi pilihan.. samada cembedak atau nangka ! zaza lebihkan buah nangka hehe. Sebab buah cempedak ni melekit2 bila masuk dalam tekak. Kalau yg gebu masak lagi la susah nak telan. Berbanding pulak dengan buah nangka kan ! senang je kita nak kunyah terus telan hihi. Org dah bagi banyak pulak alasan yg dibaginya. Tqsm ! kak [opismate] bagi zaza buah cempedak ni. Apapun, buah cempedak ni dah pun selamat dalam perut zaza hehe. Bab makan laju je kan.


nOte : zaza memang hantu buah ! pantang nampak mesti nak dibelinya..

4 ulasan:

  1. mmg suka buah cempedak goreng cuma angin tu yg x tahan huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooooooooooooo... zaza kureng! tpi adik zaza suka giler hihihi

      Padam
  2. salam kak za....
    oh cempedak...cma x suka cempedak..klu nangka tu...zaaaaaassssss :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      sama la kite..................................hihihihi

      Padam