Rabu, 27 Februari 2013

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

السلام عليكم ورحمة الله




Saya suka Salju Creative kerana " Saya nak baju blogger free! kalau saya bertuah Salju Creative merupakan 0rg pertama yg menghadiahkan saya baju. hehe. Dan untuk pengetahuan diluar sana, Salju Creative bukan sahaja menjual atau mengambil tempahan baju bahkan pelbagai produk menarik seperti kad kawin, fotografi dan pelbagai  lagi disini. Salju Creative memang melatop dengan hasil2 ciptaan beliau sendiri..tak percaya ! tengok la hasil design kat sini jugak. Dan yg penting Salju Creative juga memudahkan anda membuat tempahan melalui on9 itu yg menariknya".

# Blog dan Facebook dah follow
# Design baju No.3 dan saiz M

Tarikh Tutup Penyertaan
31 Mac 2013


nOte : cuba nasib manala tau kot2 dapat hihihihi berangan tak abis2!


8 ulasan:

  1. dari contest yg sama. good luck ^^
    http://www.fatindiana.com/2013/02/saya-nak-t-shirt-blog-awak-nak.html

    BalasPadam
  2. salam kak za..
    hihih..cma nak nak nak!
    ade mase nnti nk join!..
    gud luck ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok..cuba jgn xcuba.. mne tau rezeki kan ! thanks jugak :)

      Padam
  3. dari CONTEST yang sama .. hehehe .. goodluck ! =D

    http://aliaazlovely.blogspot.com/2013/03/saya-nak-t-shirt-blog-awak-nak.html

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.