Rabu, 20 Februari 2013

:..Masa Begitu Cepat..:

السلام عليكم ورحمة الله

Malam2 rajin pulak aku menaip en3 yg tak seberapa ni... sebenarnya saje je aku nak citer pasal balik kG baru2 ni. hehehe





Alhamdulillah aku selamat sampai ke kG jam 2.30 pagi (bert0lak jam 9.3o malam). 
Kali ni aku naik perkhidmatan bas ekspress adik-beradik!memang tip t0p bagi aku..hehe. 
Masuk je area kG, aku terus call my ayah utk pickup hahaha. 
Mau jln kaki pagi2 buta. Nanti kan tak pasal2 0rg samun aku.ngeeee!! 
Padahal 1o minit je ke rumah.
Tapi sebelum ni aku balik jalan s0rg2 je.. mak aku bising2 suruh ayah ambil.
Aku sebenarnya malas nak ganggu dia0rg tid0. 
Betul jugak kata 0rg tua tu..keselamatan kena pikir ngeee!!

Masuk rumah bukan reti nak tid0..hahaha 
B0leh pulak sembang2 dgn mak! jam 4pagi baru masuk tid0 sb baru rasa kepenatan. 

2 hari berkampung di sana cukup bermakna sb dpt jumpa family. 
Sayang mereka ketat2!!..
Dan dalam 2 hari tu jugak aku sempat jumpa my bff mrs.anie!.

Sempat jugak jumpa makcik2 kat kG...
Lepak sampai malam baru balik rumah. Enjoy sangat2!. 
Sampai rumah kami kata sepakat malas masak s0... 
Kami tapau je mee rebu dgn bihun tomyam! makan malam katakan.hahaha






Masa begitu cepat uwaaaa!!!
Aku dah nak balik... aku bert0lak jam 9.45 pagi.
Sampai KL jam 5.30 petang..
Time 0rg keje s0 jalan jem bagai sampai rumah jam 8.oo malam.

En.asben tak sempat nak ambik sb dia pun baru sampai rumah.
Balik2 lapar giler sb duk tahan dalam bas..
Masuk rumah en.asben dah tapaukan mee kari.
Terbaaikkkk!!! tq abang...

(Gambar Ehsan Google)






nOte : Kalau boleh nak cuti panjang!! ngeee 


4 ulasan:

  1. syiok kan bila bercuti lama.
    ciksu pon baru lepa bercuti.ni baru on blog.sebok blas jejak yg lma.. huhu

    BalasPadam
  2. salam kak za..
    bestnye balik kampung.tp lama jugak perjalan ke ganu ye? Kematu vontot dok dlm bas..
    ala.. mane pic.. baru nk tgk suasana kpg kak za.. hihih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      best sgt2!! jauh..... biasa 7jm uhuhuh
      sorry pic kG ambik..ngeee lain kali erk. :)

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.