Rabu, 27 Februari 2013

Suami Takut Dengan..

السلام عليكم ورحمة الله

Takut adalah sifat semulajadi dan tidak ada sesiapa yg dapat buang perasaan takut melainkan org gila hehe. Org gila pun takut jugak muahahaha. Ada sesiapa yg takut dengan lipas ? ofkos la ramai perempuan kat luar sana yg takutkan lipas kan !. Sekarang zaza nak berakap pasal lelaki okey !. 

Kisahnya, suami zaza sendiri yg takut dengan lipas hehe. Tergelak besar zaza bila dapat tahu.. mana taknya, lipas sekecik anak pun dia boleh lari jauh sampai takde lipas depan mata. Kalau ada jugak lipas kat situ.. zaza la mangsa keadaan yg perlu halau lipas tu huhuhu. Kadang2 tu siap ambik lipas tu.. konon nak baling dekat dia.. tapi jangan ko cari nahas ! kan penampar melekat kat muka korang huhu. Suami zaza memang betul2 geli dengan lipas. Pantang nampak lipas walau pun jauh.. dia awal2 dah melarikan diri hihihi.



nOte : zaza kalau lipas okey lagis etakat ni.. cuma geli pada cicak erkkk.

6 ulasan:

  1. FD dengan semua jenis serangga tak suka. eee xD

    BalasPadam
  2. saya x takut lipas , tapi saya takut lipan sbb pernag sengat saya dan lintah ... geli sesangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. lipan pun zaza takut ! ngeeee mintak jauh

      Padam
  3. eeiiuuuuuwwww paling xsuka lipas!! geli geliman.. huhuhu... kalau nampak lipas.. moon org pertama yg cabut lari... muahaha

    BalasPadam
  4. salam kak za..
    hihi..cma cuma x suke lipas..tp still boleh pegang lg..
    ehehe.. :p

    BalasPadam