Khamis, 20 Jun 2013

Inai Mekah RANI cantik merah menyala


السلام عليكم ورحمة الله



cantik tak... cantik tak !!
Actualy INAI MEKAH ni anak buah en.suami bagi baru2 ni. Dan semalam dengan senang hati aku telah merasmikan pemakaian dengan sempurna. Inai tube jenama RANI memang merah tak payah tunggu berjam2 pun. Kalau nak tahu, aku memang suka pakai inai hehe.. sebab suka tengok jari merah dan kuku pun tampak cantik je. sebelum ni, aku pakai yg asli dari pokok, tumbuk guna lesung batu. (sbnya umah kG memang ada dan 1st jugak pakai tube punya). 


nOte : uols suka pakai INAI tak?

9 ulasan:

  1. lama dah tak pakai inai..last pakai masa kawin dulu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe.. itu la kan, zaza ni pun ada org kasi!

      Padam
  2. saya suka pakai inai.tp sekarang dah jarang pakai. pastu kalau pakai x pekat pun..jenuh la time kawin nti..

    *saya isikan duit tabung sini.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama la hehe.. inai ni pekat lgipun sekejap je pakai.. puas hati :)
      #mekasih mimie

      Padam
  3. FD pun suka pakai inai! tapi kan, tak suka bila comot. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... akak kali ni je pkai kat kuku.biasa pkai seluruh jari nampak cantik merah !

      Padam
  4. Salam K.Za..

    ngeh2..kami anak2 beranak suka pakai inai.. tapi kat kuku je.. dan beberapa jari..
    klu seri dgn faiz, sampai ke kaki nk dipakai..

    *merah la inai tu *

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      owhhh suka! bkn faiz je cma, kza pun suka pkai smpi kuku kaki kikiki..

      Padam
  5. Amboiii suka benor dia berinai2.. Sama la kita dulu2..time kecik2 dulu gigih menumbuk2 inai..nk amik inai amik daun yg tua ada bintik2 hitam..katanya tu lg power tp x tau la betul ke tk..tp mmg segala petua humban dlm lesung tu.. Asam jawa..arang..beras..nasi..limau nipis semua ada.. Mujur milo je x masuk..klu tk tmbh gula.dh siap milo perasa daun inai.hehe..

    Tp skrg dh mlas tumbuk..amik je inai mekah yg serbuk tu tmbh air, bubuh kt jari sure merah menyala hasilnya..bau pun best.. Korang2 yg merasa nk jd pengantin balik boleh la sms saya 0194344930.. Sy ada la 5 kilo hangkut dari mekah tu.. Sape2 nk terutama B2B tu sila2kan sms ye.. Sementara stok masih ada...

    BalasPadam