Selasa, 11 Jun 2013

sahabat, aku tetap merindui kamu semua!.


السلام عليكم ورحمة الله

En3 ni khas untuk mereka semua !
Wanie, Mariatie, Norishan, Syida, Subiyana, Kak Sha, Kak Tie, Kak Wahida, Jah, Masni, Yaya, Kak Noor, Elly, Na, Elly, Suriati, Kak Na, Kak Yah, Kak Cah, Nuru, Kak Zah, Murni, Nona.
mereka semua ni sahabat aku ketika bekerja di sini (LEMSB) 6 tahun lepas. Syukur, semuanya baik2 dan yg penting mereka tak kedekut ilmu bila diperlukan. 

Walaupun kita berjauhan sahabat, aku tetap merindui kamu semua!.












Mungkin ada juga wajah yg tak ada disini.  Harap maafkan..  yg penting kenangan bersama korang semua masih segar dalam memori ini. Terdetik jugak ingin membuat reunion kembali.

Tapi itulah, masing2 sibuk dgn haluan masing2 dgn anak suami kan! In Shaa Allah, di panjangkan umur dan dimurah kan rezeki kita akan berjumpa.


nOte : entah tiba2 rindu dekat korang! ;) 


4 ulasan:

  1. perasaan rindu itu biasa pada semua orang... *_^ ...setiap manusia tidak akan terlepas darinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu farah! kalau x mne nk dtg sayang kan! kikiki

      Padam
  2. Salam K.ZazA...
    huhu..mane mereka semua? dah resign ke?
    huhuh..insyallah..semoga persahabatan kekal selamanya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma, hukhukhuk tggal 4org je org lama, yg lain dh rmai resign coz de dpt kerajaan. de ikut suami dan ada yg praktikal je kat ctu.. hehe.. apapun opis lma memang terbaik!,, so yg bru msuk kza xkenal la hehehe...

      Padam