Ahad, 2 Jun 2013

:..Sukasuki Roti Daging..:


  السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah, kenyang perut bila r0ti daging telah habis kami makan hehe.. 
Mula2 aku ingat nak masak bihun g0reng je untuk bekpes..
Bukak kabinet teng0k2 bihun ada seciput je yg tinggal, s0 mcm mana aku nak masak kan!
Ramuan2 lain semua dah ada geram aku!!
Tanpa pikir panjang, sebab nak ke kedai pun malas.. 
S0 ambik jalan mudah aku buatkan r0ti daging ni..
Lupa pulak r0ti yg berbaki semalam punya ada lagi hehe.. 

Bila dah siap nampak the b00mm!! 
Cayalah, pagi2 rajin pulak aku masak benda ni hahaha.. 
Bertambah kembang bila en.suami puji sedap sangat!!..
























nOte : Makan pagi dah, skrg duk pening pikir menu tgri pulak ngeee!!

12 ulasan:

  1. Salam K.Za..
    adoihh.. mmg kebabom la..
    ade 1? dah abeh? buat lg bleh? hihi.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,hikhikhik..
      dh abis.hahahahha... rjin lgi nti buat :p

      Padam
  2. mmg nampak sedap sgt tu... maaf lambat terjah, busy sgt2 akhir2 ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. no hal la KA
      benda msuk mulut memang sedap hehe

      Padam
  3. Nmpk sedap...mintak resepi :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. in shaa allah kak nti zaza bgi :)

      Padam
  4. sedapnya kak..kongsi resepi.. =)

    *dah la puasa harini..terliur..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehhee... sorry ye mimie tgah pose
      nti akak bgi

      Padam
  5. adeii.... xleh nak menyesal plak terjah blog ini..tetiba nampak makanan yg superrr menyelerakan.... huhu~

    ok...tahan..tahan..kuatkan iman... lambat lg nak berbuka..muahahaha~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhahahaha cik moon ni mcm2
      sorry bgi terliur tgah2 pose.. hehe

      Padam
  6. geram je tengok! hihi :D

    FD tag akak
    http://www.fatindiana.com/2013/06/omg-first-giveaway-by-qaisyara-raihana.html

    BalasPadam