Sabtu, 15 Mac 2014

Boleh DEMAM rindu you!


السلام عليكم ورحمة الله

Bila sebelah kanan berada jauh dimata... yg sebelah kiri tu jadi peneman hahaha #miss him.







Kembali kepada catatan seorg isteri, jangan pernah persoalkan RINDU ataupun tidak.. hati seorg isteri kalau sehari berpisah cukuplah rindunya tak terungkap!. Inikan pula seminggu berpisah huahuahua.. Walaupun sebelum ni zaza pernah berpisah seketika [atas urusan kerja] namun hati tetap meronta2 merindui si suami tercinta. Tipu lah kan, jika langsung bersahaja mengatakan okey je... konon pujuk hati. Mana2 isteri diluar sana pun senasib yg sama kan?. Lagi2 yg baru nak belajar berjauhan, boleh DEMAM rindu you! hahahaha..


"Suamiku, semoga seluruh peluh keringat yg kau keluarkan dalam perjuanganmu mencari nafkah untukku, sentiasa berkat dan dibalas syurga. Aamiin".


nOte : Smoga esok, incik suami selamat sampai. In Shaa Allah.


8 ulasan:

  1. akak selalu berpisah dengan suami dari masa anak-anak kecik lagi..bila lelama dah biasa

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye kak ina.. skrg alhamdulillah dh biasa.. msa bru2 nikah hmmmm hnye Dia yg tahu :)

      Padam
  2. salam k.za..

    hehe..comel bear tu..
    insyaaLLAh..amin2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam.. hihi bear hadiah tu :) memy r comey org tersg bgi..

      Padam
  3. Huhuhu rindu dgn incik hubby ye...sian die

    BalasPadam
  4. Isteri mna yng x rndukn suami kn kak.. :)

    BalasPadam