Jumaat, 14 Mac 2014

Dr. Zaza Kimono from Afganistan?


السلام عليكم ورحمة الله

Salam Jumaat Barakah penghulu segala hari. Terima segala musibah Allah dengan kesyukuran... jerebu yg kuat, kekeringan air, panas yg terik, kehilangan pesawat MH 370. Dan segala yg ditakdirkan adalah bersebab. Yakinlah ada hikmah disebalik pemberianNya.

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, hanya kepada Kau aku bermohon, turunkan hujan agar pencemaran udara [jerebu] dapat dikurangkan. Dan juga permudahkan urusan mencari peswat MH370 yg telah hilang. Ampunkan kami Ya Allah, kepada Kau aku memohon pertolongan. Aamiin.
Berselfie dulu okey! hehe.. yg penting face mask jangan lupa [jerebu terlampau kuat sekarang]. Dr. Zaza Kimono from Afganistan? muahaha. macam2 diaorg bagi gelaran bila tengok gambar zaza pakai mask ni. Mana lah dia dapat nama tu, jauh bebenor datangnya ngeee!! ok, whatever. 

nOte : esok lusa cuti duduk rumah... alasan! jerebu oh jerebu hihihi.. 

4 ulasan:

  1. hahaha...ingatkan dr apa tadi...upanya dr zaza kimono...weekend duk umah je la zaza...jerebu...

    BalasPadam
  2. salam k.za..
    hihi..dah buleh jadi dr gigi tuu ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cna;
      hahaha nk gi cabut gg pon takut !!

      Padam