Selasa, 19 April 2011

GeDiks SanTai - - - ->NanDos!...:))

Assalamualaikum..
Kadang2 bila aku bukak belog ni, aku tak tahu nak tulis apa? PADAHAL, sebelum nak bukak belog banyak betul story yg aku nak cerita kat sini.... TETAPI, bila dah bukak belog habis semua cerita tu hilang. Arghhhhh~ geramnyaaa -..-

 Ok lah, en3 kali ni aku nak cerita pasal makan2!..
kat mana tu??.... Nandos' Subang Prade la....
sebenarnya dah lama aku pegi cni....tpi biasalah nak upload gmbar dlm phonee lpas sehari ke hari..!.
Best tak best jom kite nengok pic ni!!!!..

model gediks santai : empunya blog la...hahahaa
bab2 bergambar ni terserah pada dia...jgn marah!!.. 
 
 
 
nOte: thanks my hubby belanje mkn2..nnti belanje lgi erk!!...

2 ulasan: