Isnin, 4 April 2011

Kehilangan untuk selamanya..

Assalamualaikum dan selamat pagi..
Aku sedang dalam mode terkejut dan sedih sangat nih..
Tghri semalam aku dikejutkan dgn deringan telefon. Suaran Kakyah (sahabatku) dihujung talian.

Za jgn terkejut apa yg kakyah nak cakapkan ni, En. Man dah meninggal tdi.." aku terkejut dan macam kurang percaya pun ada.. Innalilahi Wa Inna Ilahi Raajiun.. 

Menitis air mata aku bila dapat tahu berita ni, tapi Allah lebih menyayanginya. Walaupun sukar utk aku menerima tapi ini sudah ketentuanya. Al-Fatihah utk arwah En. Azman Hj. Mohd Daud & takziah buat keluarga beliau dan semoga tabah menghadapi ujian dariNya. Semoga arwah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman.

Apapun kita yg masih bernyawa ni terpaksa meneruskan kehidupan seperti biasa.
Ni la satu2nya gambar arwah (tengah) yg aku ada.. jasanya dikenang.. pemergiannya satu kejutan.. gurauanya kadangkala menyakitkan dan mengembirakan.. kehilangannya akan dirasai.. Al-Fatihah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.