Isnin, 25 April 2011

Pasal kenduri pulak!..

Assalamualaikum..

Aik..Kenapa sebut pasal kenduri pulak ni? sape yg nak nikah? 
Haha...en3 kali ini aku nak citer tentang sepupu lelaki aku yg bernikah..

Selamat Pengantin Baru buat Wan & Mirah..
semoga kekal buat selama-lamanya..
amin..

Baru arini berkesempatan utk menepek gambo2 disekitar majlis kenduri kahwin diaorg bertempat  Bangi  pd awal bln yg lepas...So..layan je...
 berseri2 pengantin ni..bagai pinang dibelah 2..
 
 aku & adik cayunk!!..
bergambo dulu sebelum pergi berarak kerumah pengantin pompuan!!..

 adik & su pon cbuk nak bergambo jgak dia ni!!..adoiii...

apa la yg diorg gelak besar sangt tu...

hahhhaa..tu dia dah berarak pon..cam kelakar pon ada aku ni..org tgok depan sempat lgi aku nengok camera..hahahaha....
wahhh!!..meja vvip ni..cam best jerk!!
 
         pasangan ni diringi dgn paluan kompang!!..
kelopak jantung...kelopak jantung...kelopak!!
comey kek ni kan.. xdpt mkn.. ambik gambo pon jadi la...hukhukhuk
pengantin dah siap2 nak makan beradap ni...tpi mana yg lain erk??..
oohhh..ada..ni la mak&ayah pengantin lelaki..
eeeee...mak aku pun termasuk gak dlm en3 ni..cayalah mak!!!
Menarik menu hidangan utk tetamu yg hadir..

Laaaa....dah abis dah gambar yg aku snap!!..
patut la...xbyk pun aku ambik...
yelah kan asyik duk tgok pengantin..lpas tu mkn..dan makan..hahahaha
apapun..memang seronok dapat pegi cni..leh jumpe ngan family yg dtg dri Tganu...

1 ulasan:

  1. muahaha...meriah sungguh...
    apepun selamat pengantin baru utk sepupu kak za
    Wan & Mirah..
    ~semoga berbahagia hingga keakhir hayat..~

    BalasPadam