Isnin, 25 April 2011

Terjah.........Pizza Milano

Assalamualaikum..

Hari ni byak plak masa bersama blog aku ni..
yelah..dah xde pe nak buat..so baik aku update blog aku kan!!...
skrg klu korg nak tau..hujan turun ngan lebat sekali...huhuhuhu
camne la aku nak balik nnti....^_^

Anyway, nk citer...besday my hubby aritu...kita org mkn2 kat cni.........
 tu dia...my cyg berbaju putih yg tgah duk sorg2...hehehe
 coz aku nak snap gmbo kat atas tu!!...

Thanks sangat2 kat my hubby coz belanje mkn2..bkn aku yg belanje dia mkn tau!!..
dah terbalik daa.... bkn apa..time tu masa xmengizinkan kewangan aku kering!!...huhuhuhu
xpelah..yg penting dia faham...

korang nak tau..sebelum mkn2...kita org singgah kat kedai kasut dulu..untuk apa??
bukan nak beli untuk dia tau!!..tpi dia belikan utk aku...
waaahhh seronok betul...siap dpt 2 pasang lagi tu...
 besday sape sebenarnye erk....belasah jelah!!..hahahahahaa
Sebelum makan...
sempat jugak la aku snap beberapa keping gambo utk diterjah!!..
Alhamdulillah rezeki mendatang...
terima kasih sekali lagi ye untuk hubby tersayang!!..
muaahhhhh!!...

4 ulasan:

  1. bestnye pizza milano..nok gop satu..hahaha

    BalasPadam
  2. cukup ke 1???...nnti ajaklah abg tersyg gi makan..hehehehee

    BalasPadam
  3. huhu..bestnye.....cma x penah g sana lagi..spegeti tu cam sedap..nyum2..

    BalasPadam
  4. memang sedap cma..tryla ajak hsuben gi mkn sana..

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.