Rabu, 21 Disember 2011

ambik mood heppy ckit ^_^

Assalamualaikum..

Arini aku xde M O O D langsung!
Arini jugak ler en.asben dah pun otw ke U P S I
selama 5hari wooooo!!!
kalau dekat2 leh ler dia jenguk aku..

aku xde mood coz aku D E M A M!!
petang semalam msa nak blik kje
ujan selebat-lebatnya!..hukhuk
cian aku..dah ler kena duk sorg2 kat umah..
time2 demam cam ni!

 nak gi klinik M A L A S..
tidak2 mesti aku dapat M C..

aku gagahkan jugak pegi O P I S
tengokler camne..kalau esok  masih lagi xchat..
aku MC ler nampaknya!
tapi..harap2 aku chat cam biasa...
sayang pulak nk cuti@mc ni...
konon mcam aku ni pekerja yg dedikasi pulak dah!..hikhik
  

ambik mood heppy ckit ^_^
 nOte : musim demam kot skrg ni !!..hukhuk



3 ulasan:

  1. salam...
    huhu..sian kak za..
    sebelum melarat elok kak za g klinik..mkn ubat dan rest..
    sekarang musim ujan...take care tau!

    BalasPadam
  2. wsalam..
    ituler..mlm tdi dh telan panadol..
    yg xtahan nyer sok..sek..sok..sek..hukhukhukhuk...

    BalasPadam
  3. zaza..meh singgah tengok ni..haha.. acaner leh sama errr ;)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/tudung-kami-sama-la-hihi.html

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.