Selasa, 20 Disember 2011

blue colour >>>> kenduri kahwin

 Assalamualaikum..

Dengan sehelai tisu ditangan mengusap2 idung..he3  biasalah aku klu xsah dengan penyakit selsema!!.. pagi ni, aku kureng cbuk lagi...so mengambil kesempatan utk menulis novel..opsss!! en3 biasa 2je..

Ahad baru ni aku pegi 2buah kenduri kahwin..pertama akak kwn opis aku kawin kat Kg. Melayu Subang dan kedua adik ipar bos aku kawin bertempat Tun Hussin Onn, Cheras dan ketiga anak kwn en.asben khatam al-quran  kat Taman Medan..

 So..1st aku mesti ler pegi kg.melayu subang coz aku dri sunway.. aku xpegi ngan en.asben sb en.asben kena pegi umah kawan dia kat taman medan..so balik nnti aku singgah je sana nnti sb kwn memang duk sana jugak.....plan nk ada umah pengantin jam 12tgri..tup..tup..bru  nk gerak..hahahah..kwn aku sorg lagi dri puchong dh tggu area sana..dah smpi..apa lagi..makan cepat2 ler coz nk kejar lagi satu  umah nun jauh di cheras....

ni gambar masa majlis akak-kawan opis aku...cantik kan ke-2pengantin??
dan atas sebelah kiri tu..couple hangat kat opis..hhahaha dan aku??biasa ler klu xposing xsah!!he3..

  Dan Gambar ni pulak.....tema warna di sma kan??
biru putih... kebetulan pulak. .he3
ni kat umah bos aku...cheras
kitaorg konvo 4buah kete...

 gambar atas yg bju merah tu..kak zura n family - - aku tumpang di ler
dan yg bertopi merah tu.. en.asben cma yg gambar kat bawah ni..
gambar atas sebelah kiri ber3 tu family kak fiza..
 dan ada lagi 3org anak dia..duk tgah main kat taman pulak ngan 2org anak kak zura..

 sempat lagi tu!!!
pasangan gediksss ahakkss...

 pengantin cbuk duk layan tetamu kat luar ..
aku 3org cbuk duk bergambar atas pelamin..hahahaha
jangan marah yer pengantin!!...:))

Balik je umah bos..terus aku ke taman  medan pulak..coz en.asben dh tunggu sana.jam 10mlm bru balik umah..hahaha jalan sakan aku...  ^_^

nOte:  penat teramat sangat..tapi enjoy!!!

2 ulasan: