Jumaat, 30 Disember 2011

Buat baik dibalas baik buat jahat dibalas jahat~

 Assalamualaikum..

Salam jumaat yang mulia salam penghulu hari.
Semoga segala yang kita lakukan pada hari ini lebih baik dari semalam.

Pagi2 lagi smpi opis terus aku on9 fb ngan email bos! cam biasa..hahah kat wall memasing!!...boleh  dikatakann ramai yg tgok citer "Tentang Dhia".. termasuk ler aku ngan en.asben!!..biasa balik dri kje aku terus ke dapur  masak.. ni bila dh citer dah nak ending.... opsss apa lagi terpangku ler kat dpan tv tu... bila kan iklan, kejap2 ke dapur.. he3 sib baik ler ikan goreng aku xhangus...kuat betol tendangan citer ni kan??...

memang sadis bila last ending Dhia meninggal.. pastu aku kedapur ler nak sambung jdi chef..he3 tiba2 en.asben aku ckp "ayg suami dia pun meninggal jugak"..owh !! lagi ler tersentuh...aku cakap "Sehidup Semati..Bersama dunia n akhirat".Cinta mereka cinta sejati.

dan......aku cakap lagi!!!

"mane adil...mummy n adik zikir xdapat apa2 balasan pon...pastu en.asben cakap..ayg..nk buat camner pengarah dh buat camtu..haha yelah aku jawab.."

Gedebak..gedebuk kat dapur sorg2... siap ler hidangan malam aku yg  sunguh2 simple ~ nasi putih +  ikan goreng + kacang goreng + budu tetap ada!! + air suam dan pemasuh mulut ~ serawa durian..
Tamat sudah episode 'Tentang Dhia'
dari cik google
 nOte : Buat baik dibalas baik..dan buat jahat dibalas jahat~~

 

2 ulasan:

  1. huhu,,,kuat pengaruh citer tentang dhia ni..

    BalasPadam
  2. memang!!..
    apatah lagi pelakon2 yg disukai heheehe..

    BalasPadam