Jumaat, 9 Disember 2011

Selendang lagiii♥♥

Assalamualaikum..

Okeiii.. kali nii aku uplod pic kat bawah  ni.....:))


korang suka tak gaya camni??hehehe

bukan untuk tujuan apa2 pun..
just aku sangat senang dan selesa... mmg suke pakai selendang nii ... 
cuma trend pkai kali ni lain ckit..he3
tak tau ler sesuai ke tidak muka aku bila pkai camni..
saje try2..

 fesyen tudung takat muat tu.. yg zaman skrg tgah hot!!...aku kureng ckit..
ala..yg mcm aku pkai ni ler....


coz aku rasa bila pakai muka aku nampak bulat bukan main lagi!..hahahaha
( padahal skrg dh gemuk xnk gaku!) :p
bukan xde langsung..tpi 2 helai je  rasa2 aku ler kat umah tu..jahat punya org kan!
tapi shawl yg RM10 1 tu byak ler.... 
aku lilit je kat kepala..dah siap..


 entah ler..aku lebih suka jenis selendang...
dari sebelum aku kahwin lagi..

kalu pegi mane2..en.asben aku mesti pening kepala..
asyik selendang je yg aku cari..dah penuh 1 almari tu..hahahaha
padahal baru je beli..

nOte: whatever!.. yg penting aku suka..


4 ulasan:

  1. xnampak sgt cara lilitan nyer..gambar xclear

    BalasPadam
  2. sorry!! gmbr 1st tu sye tgok kat youtube
    yg last tu sye lilit cam biasa.. sebelah pjg & sebelah lagi pendek..so yg pjg tu ler lilit kat atas kepala..dh siap..:))

    BalasPadam
  3. kak za comel..pakai ape pun cantik.. :)
    cma suka pakai tudung tangkap muat tu..senang! ^_^kalau selendang ni nak lilit bagai x reti..hehehe..

    penuh 1 almari kak za ngan selendang?mng pengumpul tegarrrrr ni.. ")

    BalasPadam
  4. hehe..mekasih cma!
    tudung tangkap muat tu pun comey!..
    memang suka beli selendang.. ^_^

    BalasPadam