Selasa, 6 Disember 2011

Makan - - - - > Steambot Lagi

 Assalamualaikum..

Tarikh 25 November 2011
Tempat : Flaming Steambot, Sunway
Jam : 9.00 Malam

Tak perlu kata apa2 lagi..
hanya layan je gambar kat bawah ni ye!!..
 

 Kalau tak, mana mau nyer aku ngan en.asben nak pergi klu ber2 je.. Ni pun sebab adik aku teringin nk makan lagi kat steambot katanya la..he3.. kalau ramai lagi bagus kan!!.. Tapi dalam perancangan ngan kengkawan opis.. nk makan steambot ataupun bbq land.. tpi date ngan tempat lum confirm lagi bilanyer..

nOte: kali yg keberapa entah aku mkn cni..^_^

2 ulasan:

  1. steamboat lg..
    huhu..

    cma nk pegi lom pegi2 lg..rase cam nk try kat bbq land tu..

    BalasPadam
  2. ni je yg paling dekat cma..hukhuk
    bbq land ok gak..leh bakar2.. cuba ler!!..

    BalasPadam