Jumaat, 30 Disember 2011

EntRi TerakHir

 Assalamualaikum..

Minggu depan dah masuk tahun baru....jadi, ni entri terakhir untuk tahun 2011.
Esok, dah mula cuti panjang sempena Tahun Baru 2012..so aku nak ucap selamat tahun baru kpd korang yg sudi follow-up blog aku dan jugak berbanyak2 terima kasih ye!! memandangkan tahun baru ni, aku dh berazam nk menjalankan tugas2 aku sebagai isteri kpd suami aku..seorg anak kepada kedua ibu bapa aku.. seorg  pekerja kepada majikannya dan juga sahabat kepada teman2 seperjuangannya..insyallah.
 dan aku  nk ucap banyak2 time kasih jugak  pada bos aku coz bagi aku balik awal harini jam 3.30ptg.. korang yg tgah keje tu jgn jeles erk!!!.. bos aku ni memang pemurah hati orgnya..hehehee... sorry entri kali ni pendek...xde ideal dh nk update coz duk pikir nak balik..nak balik..he3

photo gedikssss...


nOte : aku dh balik...tatatatata



2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.