Sabtu, 18 Mei 2013

:.. Dengan cara ini anda boleh singkirkan kal0ri ..:


السلام عليكم ورحمة الله

Jika anda malas bersenam macam2 alasan akan diberikan "hujan kat luar.. tak jadilah nk jogging" "malasnya nk ke gimnasium". Namun, masih ada cara lain untuk mengeluarkan peluh. Tak payah menyusun pelbagai jadual malah dengan berada dirumah anda dapat membakar kal0ri yg berlebihan!!..



Ini adalah tugas rumahtangga yg paling tidak disukai oleh kaum wanita kan!.
termasuk diri aku sendiri hihihihi...memang bab menggosok baju malas sangat! kalau rajin malam tu gosok terus siap untuk seminggu.. dan kalau malas alamatnya pagi nak pegi keje tu la baru tersenggih nak gosok :p

 Tetapi, mungkin anda semua b0leh mengubah fikiran jika anda tahun aktiviti ini boleh membakar kal0ri dalam badan anda.

3o minit = 76.5 kal0ri

nOte:  w0w! banyak bukan...j0m sama2 kita singkirkan kal0ri yg berlebihan kat badan kita :)

6 ulasan:

  1. setakat ni belum pernah lagi ada masalah nak menggosok...sebabnya... he he he...memang x selesa kalau pakai baju yang tak bergosok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la..terpksa je gosok kalau x berkedut 14 hahahaha..

      Padam
  2. http://shamimiejohari.blogspot.com/2013/05/mini-giveaway-clickclickentry.html jom meriahkan ga mimie =D

    BalasPadam
  3. Salam K.zaza..

    hehe.. cma menggosok baju rajin..ta[i meng'iron' baju je tak rajin.. acaner?? hihih.. :p
    hari2 pun bako kalori..tak kurus2.. :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      hahahaha... sama la kita tak kurus2 jugak

      Padam