Isnin, 27 Mei 2013

UPSI - Tahniah Team Puncak Alam/Perdana


  السلام عليكم ورحمة الله

 Alhamdulillah.. t0urnament dekat UPSI, Perak (22-26 hb Mei 2o13) berjalan dengan lancar.
Team Puncak Alam/Perdana dapat bawak balik kejayaan..
Dan merangkumi tangga ke-4 dari 2o+ peserta IPT :)

 Kami dapat kutip 6 pingat (3 perak & 3 gangsa)
Syukur sangat2 dan merupakan kenanangan yg indah buat kami semua..
In Shaa Allah, next t0urnament.. kami akan lebih berusaha dengan gigih !


 #tahniah pada UiTM Shah Alam, kerana merangkul tangga pertama.

  nOte : Dan tahniah jugak aku ucapkan kpd atlit yg lain.. k0rang jgn sedey2 tau ! k0rang pun terbest.. usaha tangga kejayaan. 

 

8 ulasan:

  1. salam.. tahniah :) pernah nampk abg yang seblah kanan skali kat puncak alam :D kat tempat berlatih silat.kafe raff ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam, mekasih dik..
      ye ke? adk belajar sana erk.. ada msa kalau ternampak kza tegur2 la ye.hehehee... nk join silat pun di alu2kan.. :)

      Padam
  2. Salam K.Za..
    Alhamdulillah.. byk pingat..tangga teratas pulak tu..
    semoga menjadi inspirasi utk mereka terus berjuang!
    majulah silat utk negara!
    *semangat nih*

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      alhamdulillah semangat mereka belatih selama ni.. tpi kena lebih gigih lagi hehee...maklum lah nti tournament KARISMA pulak :)

      Padam
  3. zaza masuk ke?? wahhh..hebat..tahniah..

    BalasPadam