Ahad, 19 Mei 2013

Tahniah Atie - - Konvokesyen ke 78


السلام عليكم ورحمة الله

Alhamdulillah dan jutaan tahniah kepada atie (adk ipar) coz ahad baru ni beliau telah selamat berkonvokensyen grad ijazah bertempat di UiTM Shah Alam. 






Bila aku tengok je gambar atas ni kan, gelak terbahak2.. hahahaha.. mana taknya, dengn aku yg berk0t hihihihi malu pulak mcm aku dah yg lebih2.. Biras aku eG berk0t jugak tapi tak berapa nampak mybe tudung dia kaler hitam dgn kedudukannya agak senget..huhuhuhu...yg pastinya pakaian kami langsung tak f0rmal bila bergambar :p


Kejadian yg tak dirancang:

Pagi tu aku dgn en.suami nak bekpes pagi s0 pakaian kami santai je la (aku tshirt kaler biru + en.suami jeans pendek), en.suami ajak sekali adik lelaki dia.. selesai je makan adik dia pelawa pergi Shah Alalm, katanya mak dgn ayah tunggu kat kdai makan sementara menunggu adik ipar aku (atie) abis k0nv0. Tanpa fikir panjang, en.suami setuju..then kami terus gerak dgn pakaian kami langung tak tukar dulu. Sampai sana kami semua makan2 dan ayah ajak bergambar pulak..ad0iiii apa b0leh buat kan! nak tak nak, kena bergambar je la hahahaha.. kelakar pulak dah la time tu ramai giler 0rg yg nak bergambar. Pakaian dia0rg semua cantik2 :) nak c0ver punya pasal kami sambar k0t..hihihi.

 nOte : In Shaa Allah, bulan November ni adik aku pulak yg akan k0nv0 :)


4 ulasan:

  1. alhamdulillah

    tahniah buat adik ipar zaza ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah.. mekasih ciksu :)

      Padam
  2. Salam K.zAZa..

    comelnye atie..
    tahniah atie dah convo!

    hehe..family paling sempoi & sporting pernah cma kenal :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      dh ke alam keje ni makin comey kan! hehe
      #tau xpe.. :)

      Padam