Sabtu, 11 Mei 2013

:.. Spaghetti Carbonara la sangat kan! ..:


السلام عليكم ورحمة الله

Sukaaa sangat2 coz hari ni kita tak keje tau!..
plan nak gi jenjalan.. tapi malas pulak erk.. cuaca macam nak hujan je hukhukhuk..

Apa lagi tang ting tong sana sini kat dapur sorang2 so ini la hasilnya!!!



Alhamdulillah.. tepat2 jam 1.oo ptg makanan ni dah siap masak.
hari ni.. saje malas masak nasi hehe.. maklum la en.suami belom balik lagi dari ost.
so masak simple2 je.. coz semua bahan2 dah ada... senang je kan!


nOte : uols mamam pe tgari ni ye!!

10 ulasan:

  1. Hohohoo.. Nmpak sedap jew warna kuah sos kat atas spageti tuh. Hehee.. n_n

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe sedap ada daging cincang lgi tu :)

      Padam
  2. Balasan
    1. lom mkn lgi kan! dh nampk sedap hihihi

      Padam
  3. tak pernah lagi makan spegeti sos tu.

    kak za kena tembak :p
    http://www.fatindiana.com/2013/05/11-things-about-me.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. kza memang suka yg ini..
      done! tQ tembak ngeee..

      Padam
  4. resepinya mana zaza..share le, boleh :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. In Shaa Allah ciksu..ada msa nti zaza share :)

      Padam
  5. Salam K.Za..
    wah..berspagethi gitew..
    nyum2...peberet cma ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      heheheh sama la kite.. memang xpndg kiri kanan dah hahaha

      Padam