Khamis, 12 September 2013

Give Away Set Kurus/Diet Shaklee :)


السلام عليكم ورحمة الله



join klik banner

Wah!! tetiba terpandang GA utk set diet ni.. aku memang plan nak diet, kebetulan pulak ada segmen ni.. mana tau rezeki kan.. jom2!! kita memeriahkan lagi segmen ni.

SET DIET, EKLUSIF DARIPADA SHAKLEE!!

P/s : Kedua-dua produk ini membantu untuk anda diet secara sihat. Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak, manakala Alfalfa bertindak sebagai detoks iaitu menyahtoksin yang ada dalam tubuh kita. Produk Shaklee terbukti selamat, berkesan dan 100% semulajadi. Tak caya korang Google la..

Segmen GA ini akan bermula pada 11 September 2013 dan berakhir pada 10 Oktober 2013.

**Jika penyertaan kurang daripada 50 bloggers, secara automatik segmen ini terbatal.


6 ulasan:

  1. Salam K.Za..

    menarik btl segmen ni.. hihih..
    gud luck tauu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      bertul tu..sgt2 menarik.. mekasih ye :)

      Padam
  2. gud luck dear..jom join ga nie MENANGI WANGG TUNAI
    cepat-cepat sebelum 21/9 nie :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks..
      in shaa allah ada kelapangan zaza join :)

      Padam