Sabtu, 14 September 2013

Kita Tidak Boleh Menutup Mulut 0rang


السلام عليكم ورحمة الله



saje selit gambar baby Aman yg cute..! a.k.a anak sepupu aku :)

kita tidak boleh menutup mulut org utk terus berkata buruk tentang kita. Tapi, suatu masa kita pasti boleh merubah pandangan mereka jika kita berjaya. Hidup ini tidak senang dan tidak susah. Semua itu terletak pada usaha kita. Ingat, kita adalah apa yg kita inginkan. Kejayaan hanya ada pada mereka yg tidak pernah putus asa..!
nOte : bersyukurlah dan terus berdoa !


6 ulasan:

  1. Balasan
    1. ye kan kak mimi.. manusia mcm2 perangai!

      Padam
  2. betul tu zaza...mulut orang mmg susah nak ditutup...ignorekan jer...buktikan yg kita boleh berjaya...isyaAllah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeee noe!! yg pasti kita tau apa kita buat.. dan xkacau mereka2 kan! :)

      Padam
  3. Salam K.ZA..

    alolo...omeinye aiman! :)
    betul tu kak..
    diam je slagi tak usik maruah kita..
    alhamdulillah..teruskan bersabar :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam dik,
      itu la geram je tgok aiman tu..
      in shaa allah selagi tu kita kena byak bersabar :)

      Padam