Jumaat, 20 September 2013

"On The Way" yg selalu kita guna


السلام عليكم ورحمة الله

Sudah habis layan video ni?.. Apa pendapat korang?.. 
Korang selalu buat macam ni tak? haha. Mesti biasa kan!...tipula kalau tak pernah!. 
Dan pada yg tak pernah tu, alhamdulillah..bagus!. 

Kalau tanya pada diri aku memang pernah la, tapi bukan selalu ye!... hihihi. 
Kadang2 niat kita sebenarnya nak bagi org yg sedang bercakap dengan kita tu tenang sikit bila dengar jawapan OTW. So, mesti dia rasa lega la kan.. dalam fikiran mesti dah nak sampai. Tapi korang pulak jangan OTW tu baru nak mandi la.. nak keluar rumah la itu sudah melampau!.. tup2 setengah jam baru sampai tak ke kesian sidia menunggu kita lama. 

Macam mana pulak situasi itu berlaku pada kita?. Sape2 pun tak boleh tahan sabar kan.. kalau asyik OTW je.. sampainya tidak..hahahaha. Melainkan OTW kita tu memang betul di atas jalan raya. :)


nOte : OTW..OTW jugak, yg pasti jangan sesekali suka guna trend ini ye!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan