Ahad, 24 November 2013

Movie [Scnd.Sght]


السلام عليكم ورحمة الله



 

Wah! bukan main excited lagi ye... muka posing terlebih sakan hihihihi. 
Alhamdulillah.. petang sabtu kami pergi Subang Parade je yg paling dekat dan senang.
Tujuan asal en.nizam nak beli sedikit barang keperluan dan sambil2 tu sempat menyelam tengok movie hehe..
Kata sosial kan! hahaha..

En.nizam belikan tiket movie SCND.SGHT Thailand.
Mengisahkan tentang karma hidup seseorang iaitu terjadi dalam hidup manusia akibat perbuatan manusia itu sendiri. Uols pon faham kan! contoh, kita buat masalah.. so kena tanggung la sendiri gitu cewah!  
Zaza nak ulas panjang2 pasal cerita ni tak berapa pandai sangat :p
Apa kata uols tengok sendiri dan pasti tidak kecewa.


nOte : Jarak jauh itu ujian cinta, Menanti itu bukti kesetiaan :)


6 ulasan:

  1. wah sempat lagi layan movie berdua yerk hehehe

    BalasPadam
  2. salam k.za..

    hehe..menyelam sambil tgk movie yer..
    detimmm gitew :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      memey r bila lagi muahahahha...

      Padam