Ahad, 17 November 2013

Charger phone baru yeahh!!


السلام عليكم ورحمة الله

Yeahh!! dah ada charger HP baru..
Baru je balik dari Piramid semata2 nak beli charger ni hah..
 Berbaloi la apa yg kita nak dapat kan!
Tunggu en.nizam balik je nak claim hihihi..


So sekarang tak payah pening kepala bila nak cas hp..
Sebelum ni zaza asyik cucuk keluar masuk je cas kat hp tu huhu..
Penat jugak la bila dia nak okey..
Pikir nak campak pun ada hahahaha!!


nOte : masih menunggu sidia balik :)


8 ulasan:

  1. Salam K.Za..

    CMa pun kdg2 saket hati bila charger tak leh guna..
    huhu.. yeah! finally! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      betul tu cma...semua benda rasa buat xsenang sb charger kan! hihihihi

      Padam
  2. oklah tu x lah sakit kepala lagi yerk !

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye KA.. suka smpi ke telinga hahahaha.. alhamdulillah :)

      Padam
  3. Balasan
    1. beli sendiri..klu ada org bgi lagi untung hehehe...

      Padam
  4. lega satu masalah kan:-)
    sidia daei mna tu..hihi
    morning zaza

    BalasPadam
    Balasan
    1. lega sangat2 ciksu...
      slm malam hihihi....

      Padam