Isnin, 9 Februari 2015

Arissa bermain dengan kucen


السلام عليكم ورحمة الله


Geram betul dengan budak sorg ni.. ada je aksi comey beliau. Tengok, berani betul dengan ibu kucen tu. Kucen pun nampak manja je dengan arissa kan!. Mama arissa cakap, ke mana arissa pegi kucen tu ikut je.. dah tak mampu budak kecik ni nak menggelak so terpaksa duduk bermain dengan kucen tu muahaha. Korang pun tahu, kucen ni kalau kita gosok2 manja kat badan dia lagi lah dia bertambah manja kan!. 



Sebenarnya, ni merupakan kucen peliharaan family zaza kat kg. Anak2 kucen tu semua dah besar.. pandai jaga diri kehkeh [entah2 ni anak kepada ibu kucen hehehe]. Tapi dalam manja2 kucen tu, zaza agak risau dengan keselamatan arissa. Kita tak tahu kan, tetiba kucen tu mengganas huhuhu. Tapi yg pasti, mama arissa tak kan biar arissa lama2 dengan kucen tu. Arissa kan budak2 lagi. Agak bahaya bila terlalu terdedah dengan bulu2 kucen. Keselamatan yg paling penting.


nOte : Tak sabar nak balik kg..


9 ulasan:

  1. tak takut pun dia dengan kucing. saya yang dah besar ni pun takut kucing. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kite geng nani..same la takut kucing..huhu

      Padam
    2. Hahahahahaha sabo je la takut kucen..

      Padam
  2. comelnyee arissa,, kiss sikit...hihi..

    BalasPadam
  3. budak2 semau suka kucing kan.. hee deno pun suka tapi takut sket.. heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehhh ada takut jgak erk... Kza ok je dgn kucen

      Padam