Jumaat, 13 Februari 2015

Gift Dari Mui Mui Chen


السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah, rezeki jangan ditolak.. musuh jangan dicari hehe. Minggu lepas, zaza dapat spceial gift dari Miu Mui Chen from Taiwan. Kemain jauh gift tu datang kan? hehe. Happy sangat bila zaza dapat beg ni.. mana taknya, handmade dari mui mui sendiri tau !. cantik sangat.. zaza sendiri pun buta seni bab2 jahit menjahit ni muahahaha melainkan jahit jelujur tangan je. 


Mui Mui ni merupakan girlfriend alan iaitu bos suami zaza. Bertuah alan dapat girlfriend yg pandai menjahit. Mui Mui orgnya zaza memang tak pernah jupe lagi melainkan alan dan emaknya. Itupun zaza jupe sebab alan datang ke Malaysia ada tournament golf. 

gift tahun ni hehe.. saya suka ! saya suka !
gift tahun lepas.. tqsm !
Mui Mui Chen orgnya cantikkk ;)

 
Kira hadiah ni dah bertukar warganegara la kan, so zaza akan pastikan beg2 ni semua akan dijaga sepenuh baik. Dan kami berdua nak ucap terima kasih banyak2. 
 


nOte : tak sabar nak balik kG ngeeee !.



2 ulasan: