Selasa, 17 Februari 2015

Model Kpop Bersama Model Cilik

السلام عليكم ورحمة الله


Alahai anak buah maklong sorg ni.. kemain bergaya dah macam kpop stail hehe.. rambut je tak terurus disebabkan model cilik ni baru bangun tido. Semalam zaza ada godek2 nile.com.my dan zaza perasan sorg model ni mengayakan baju yg lebih kurang sama dengan baju arissa yg tersedia ada hahaha. Sebenarnya yg nampak sama disebabkan jalur pada kain tu kehkeh. Bila zaza send gambar ni dekat mama arissa kemain excited, mama nak beli baju ni konom nak nampak sama. Tapi free saiz pulak daa.. terbantut mama arissa hahaha. Bagi org2 kurus seperti model ni memang sesuai la sangat. Oh ye, kalau korang berminat bolehlah terjah ke sini. Harga memang berbaloi sangat2 !. 
 
 
Baju sikecik molek arissa ni dibeli oleh tokma tapi kecik pulak. Eh, kalau di ikutkan saiz baju memang sesuai sangat dengan umur arissa yg menjangkau setahun lebih tapi dek kerana arissa ni debab sikit dan agak tinggi sikit itu yg jadi ngam2 dengan badan dan agak tergantung hihihi. Payah jugak kan, kalau nak beli baju takde tuan empunya badan huhu. Zaza sendiri pun kalau nak beli untuk budak bertuah ni memang akan dua tiga kali duk menelek hahaha. Tapi nak lebih selamat, zaza akan pastikan saiz yg diambil lebih besar dari usianya. Kalau dekat boleh la jugak datang tukar saiz kan, huhuhu. Itupun kalau rajin.. kalau malas tanggung sendiri kehkeh.




nOte : form cuti dah lulus ! alhamdulillah.

2 ulasan:

  1. comelnya si cilik ni..Geram tengok. Nak cubit-cubit pipi dia.. Weheee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihihi maklong dia nk peluk pun nangis.. Inikan pulak.cubit muahahaha..

      Padam