Khamis, 12 Februari 2015

Rezeki Buah Limau


السلام عليكم ورحمة الله


Masa yg dinanti2, Alhamdulillah.. semalam dapat buah limau satu kotak [angpau takde ye!]. Macam biasalah, setiap kali nak Tahun Baru Cina.. mesti supplier akan bagi buah limau kepada setiap staff. Mekasih banyak2. Bulan ni tema makan limau sampai lebam ye, muahahaha. 
 
 
Disebabkan zaza balik sendiri takde sape nak pick-up.. so buah ni akan zaza agihkan sedikit demi sedikit untuk dibawa balik huhuhu. Mau pengsan nak angkut satu kotak ni sorg diri.. nak2 zaza pegi balik jalan kaki je kehkehkeh. Zaza suka makan buah limau bila diletakkan dalam peti ais, terasa nyaman je tekak ni hihihi. Dapat sekali yg masam haa berkerut la muka kan!. Jangan pulak nanti keluar masuk tandas sudah hehe.



nOte : menghitung hari tak sabar rasanya..
 
 
 

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. Yeeyy!!! Seronok ler.... Alhamdulilah.

      Padam
  2. Balasan
    1. Alhamdulillah.. Mmg tiap2 thn dpt sekotak.. Rezki2..aamiin.

      Padam
  3. office shaila tahun nie xde bagi buah limau pun...sobsobsob...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alahaiii sedih.... Xpe2 nti dpt cuti rya hihihi

      Padam
  4. ha tu dia jenuh dok telan la zaza. hiHi
    naru ni tertengok video mmbers ng kat wasap pasai limau.. adoii..

    BalasPadam
  5. sini takde jiran cina. so takde la limau atau angpao :( haha
    happy CNY

    BalasPadam