Rabu, 11 Mac 2015

#07 Wordless Wednesday [SARAPAN PAGI]


السلام عليكم ورحمة الله


nOte : rasa sejuk pulak pagi2 ni ngeee !!


16 ulasan:

  1. waduuhhh...bikin laparrrr nieee... haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi nti mun buat erk kalau rasa lapar..

      Padam
  2. Balasan
    1. sally, bukan roti.. bukan kentang hihihi.. zaza rebus telor lpas tu goreng.. potong dua telor tu.. korek isi kuning lepas tu lenyek campur sekali mayonis then masukkan balik dalam telor tu.. atas tu siram ler cheezy ke or blackpaper hihihi..

      Padam
  3. Salam..
    Roti ke tu?...inti apa yea?...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam bunda,
      bukan roti.. telor rebus yg digoreng.. inti dia tu isi telor kuning yg zaza lenyek dgn mayonis hehe.

      Padam
  4. assalamualaikum zaza...sedapnya..teringin ni..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam mama.. nnti mama try ler buat hehe..

      Padam
  5. Balasan
    1. memang nyummy pun hehe.. ubah selera katakan..

      Padam
  6. zaza apakah itu ?sgt tidak jelas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi teka teki sudah terjawab ciksu.. telor rebus yg digoreng dan intinya pulak isi telor kuning zaza lenyek dgn mayonis itu je..

      Padam
  7. Balasan
    1. hohoho leleh jgn tak leleh hihihi..

      Padam
  8. telur rebus yang digoreng dan letak cheese diatasnya...kan zaza?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeay ! tepukan utk aishah hehe..
      tepat sekali jwapn aishah.. memang telor rebus kza guna. isi dalam tu lenyek dgn mayonis lepas tu atas dia cheezy n blackpaper. ;)

      Padam