Isnin, 9 Mac 2015

Disebalik Gambar..


السلام عليكم ورحمة الله


Hari tu balik kg excited kemain maklong nak bergambar dengan si kecik comey ni. Tapi sayang seribu kali sayang.. gambar arissa dengan maklong tak banyak pun. Kalau ada ni haaaa!!!. Jangan tak tau, maklong kena nyorok habis kat belakang dia. Kalau tak, satu mall tu org akan dengar dia menangis.
 


Masa ni kat rumah lagi.. tengok ! baru pegang sikit nak ajak selfie dah nak lari..bukan tu je, siap nangis2 tak nak huhuhu.. kesian maklong tau. Maklong comey apa muahahahaha.


Sebab kulit maklong tak sekata dengan arissa erk? muahahahaha. sabar je la wahai anak. Sebenarnya, kami berdua ni jarang sangat dapat jupe.. itu pasal bila arissa tengok maklong macam pelik je ada org lain kat rumah nenek kan? hehehe.


Geram punya pasal.. peluk jugak hahahaha.. nangis pun nangis la. Sedih... gambar blurr ngeee. Nanti tunggu arissa besar sikit maybe boleh terima maklong kot hihihi.



nOte : yg best.. balik aritu, duk intai2 maklong dia lepas tu lari hahahaha.



14 ulasan:

  1. mak long kena selalu selalu baliklah nampak gayanya ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha itu la farah, arissa ni mengada2 je lebih..

      Padam
  2. hihihi...budak2 memang mcm tu...susah nak bergambar dengan diorg...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. budak2 memang mcm tu kan shaila.. rasa nak gigit2 je hahaha

      Padam
  3. hehe...cian maklong.. kiter memahami perasaan mak long tau....sebab selalu kena gitu,,sbb si kecik tak biasa tgk kita kan... dah besar sket..dah lama2 mesti berkepit je laa dgn mak long nnt..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihihi..okey la mun dpt manja sikit dgn arissa wlu skjap. ada kala ok adakala tak ok. tpi pndai2 pujuk2 ler. tpi org yg dia tak berapa kenal memang langsung tak mau pegi.

      Padam
  4. Ehehhe biasalah tu kak.. dia jrg nmpk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu nusha.. dah nama budak kan! hehe

      Padam
  5. malu tapi mahu kot...insya Allah, besar sikit dia boleh mesra...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi betul dah tu mama.. malu2 kucen. In Shaa Allah.

      Padam
  6. COMELNYE ARISSA .. PUTIH JE . HIHI

    BalasPadam
  7. alooooloooo... best ape tgk budak nangis kan. lagii dia nangis lg nak peluk. anak sedare kite pun gtu. mmg kalu jarang2 jumpa susah la nk pegang. tu yg geram kan za. huhhuuhuuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha itu la masni.. budak2 bila tak mau kita lagi geram nak peluk cium dia.. saje kan suka sakat dia.. mcm mana ler dia nk elok bila selalu sakat kehkeh.

      Padam