Selasa, 3 Mac 2015

Asal boleh muat je..


السلام عليكم ورحمة الله


Ha ha ha.. semalam balik keje kan, zaza singgah la speedmart beli Softener Daia. Alang2 kedai sebelah opis baik beli terus.. lagipun softener memang dah tinggal dua tiga titik je kehkeh. Dah siap bayar. Rasa macam tak yakin je plastik adik tu bagi.. kecik ngam2 muat dia. Kepala otak duk fikir kalau la plastik tu koyak rabak dah sah2 softener ni pecah sekali. Huwaaaa kalau pecah korang pun akan tahu jawapannya kan ! mesti la habuk pun tak dapat.. lepas tu malu weh, dengan kereta yg lalu lalang kat situ. Zaza bukannya naik kereta ke, naik motor ke, naik bas ke.. sebenarnya jalan kaki je hihihi. So, nak lebih selamat.. zaza bukak zip handbag terus sumbat kat dalam muahahahaha. Lagi selamat segalanya.. untung kan, ada beg besar hihihihi. Bukan setakat Handphone, beg duit, beg mekap, charges dan lain2 barang kalau nak sumbat sekali pun boleh. Janji hidup korang bahagia lalalalalala.
 
 
 
nOte : jangan korang letak ikan bagai pulak ye!.. hancur segala2 kikiki.



12 ulasan:

  1. Hahaha..cik akak pun macam nie juga....semua nak kena sumbat dalam beg..
    Dah lah beg cik akak tu kecik..hahaha..
    Kalau besar,..lain banyak lah muatannya za

    BalasPadam
    Balasan
    1. beg beso boleh ler cik akak.. cuba beg kecik tak mau nye duk dalam tu hahaha..

      Padam
  2. amboi softener pon boleh masuk yer..hahhaahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihihi asal boleh muat kak.. janji tak bebankan kita bawak

      Padam
  3. haha.. gasak...! belasah je. janji muat ye.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan mama!.. belasah je selagi boleh kuikui..

      Padam
  4. Hehehe itula gunanya beg bsar

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2.. kalau tak guna rugi wooo hehe..

      Padam
  5. Zaman sekarang memang org pkai beg besar.time shopping x yah beli beg plastik.kalo kt penang hari2 pun kena bw beg sendiri bl shopping

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu putri.. lagi senang kot kalau kita bwak beg sndri.. apa2 semua boleh sumbat. tak payah nak bwak penuh tangan kiri kanan kan!..

      Padam
  6. hahaha...beg besar senang..macam-macam boleh sumbat..hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang berkesan sangat ler shaila.. jgn tali beg putus sudah muahahaha..

      Padam