Selasa, 28 Julai 2015

Dapat Kad Raya Lagi


السلام عليكم ورحمة الله

Lewat pulak bersiaran hari ni hehe.. maklum lah bila datang sibuk macam2 kerja yg nak kena buat kan !. Tapi bila kerja langsung takde.. taknak pulak update huhuhu.


Yeayy ! dapat kad raya ke2.. kali ni dari blogger shiemacma. Mekasih banyak2 tau kza ucapkan, kerana cma sudi hulurkan sekeping kad raya untuk tahun ni dan jugak tahun sebelumnya hehe. Kad raya ni sampai selepas bulan ramadan iaitu bulan syawal hari raya ke7.

Kad Raya ke3 ni pulak datangnya dari blogger kak fuzamusa. Warna purple setanding warna blog sulaman lace heave hihihi.. memang cantik. Mekasih jugak zaza ucapkan. Kad raya ni pun zaza terima sama date kad raya cma. Buat masa ni kad yg zaza dapat cuma 3 org je.. tapi takpe yg penting hati ni dah berbunga2 bila nostalgia lama kembali.

Dan yg ini, paling rare dalam banyak2 sampul raya yg zaza tengok muahahaha.. cantik giler kot design dia. Sampul raya ni pemberian dari adik angkat zaza. Mekasih banyak2 jugak diucapkan. Bukan sampul je yg zaza dapat.. ofkos la dengan duitnya sekali hihihi. Syukur Alhamdulillah.

   
Bila dah tua2 ni kan.. giliran kita pulak yg kasi duit raya dekat adik2 dan bila sekali tu ada org hulurkan dekat kita perghh ! terharu sangat.. rasa nak nangis je tepi bucu katil.. [tangan sambil tutup muka] :p



nOte : inikan raya ! rayakan sebulan hehe



10 ulasan:

  1. wah bestnysuka la gemg blogger ni, kan.
    masih mengutuskan kad raya.ingt memori lama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu ciksu.. geng blogger the best !

      Padam
  2. Balasan
    1. kan ! nani pun apa kurangnya hehe..

      Padam
  3. bestnya dapat kad raya... saya dapat 1 je kad raya thn ni... heheheh

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. tpi dari dear xde pon muahahahaha..

      Padam
  5. Waaa.. Bnyk nya kad raya.. Hihi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. banyak la sangat kan ! hahahaha

      Padam