Khamis, 30 Julai 2015

Pulih Sepenuhnya Tanpa Gangguan..


السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah, luka jari zaza yg haritu pulih sepenuhnya.. jari yg terbelah pun dah jadi sebati [eh macam nk buat doh kuih pulak kan !]. Cuma yg zaza nampak macam bersalin kulit baru hehe. Zaza amalkan sapu minyak gamat dan jugak gel alovera untuk cepatkan penyembuhan luka. Makan masa selama seminggu lebih jugak la.. raya baru ni pun jari berbalut je. Hari ke 10 baru ler zaza bebas dari 'sudu garfu'.. leceh jugak asyik nak kena guna benda tu hari2 bila nak makan nasi hehe.
 
 
nOte : hari ni kita pinkkkkk !
 
 

6 ulasan:

  1. mmg seksa kalau jari luka.. susah nak buat kerja.. apa2 pun dah baik tu.. hati2 lps ni jgn terkena lagi :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah dah sembuh..baru selesa sikit kan..kalau tak menahan sakit je la

    BalasPadam
  3. alhamdulillah
    ngilu kan
    tgk luka zaza lg pnjg dr ciksu
    serius..dh serik dh dgn tin huhuhu

    BalasPadam
  4. alamak..nape luka jari tu zaza.. mun ketinggalan ketapi ni.hehehe
    huuu..mmg susah dan rimas klu jari luka...nak masak payah..nak makan lg la xselesa..huhuhu

    BalasPadam
  5. Huhuuu.. Seram rasanya klau jari luka kan kak.. Nk buat kje apa pn rsa x selesa..

    BalasPadam