Isnin, 24 Ogos 2015

Agent Forty Seven - Hitman


السلام عليكم ورحمة الله


Asal hari minggu je kepala otak automatik pikir nak keluar jalan2 muahahaha. Itu zaza ye, org lain memang zaza tak tahu.. tapi kalau sama kita geng ! hehe. Kami sepakat layan Hitman Agent 47.

 
Eh, macam makin gemok dah zaza tengok gambar ni huhu. Mulut cakap nak diet ! tapi nafsu makan tak pernag hilang huhu. Berat tak payah nak citer la kat sini eh.. nanti korang terkejut beruk !. Zaza sendiri pun rasa nak muntah hijau bila berdiri atas penimbang uwaaaaaa. Haipp ! zaza melalut jauh dari topik asal dah ni.


Hitman mengisahkan tentang seorg pembunuh bernama Agent 47 yg telah di didik untuk menjadi pembunuh yg berkalibar. Citer ni memang terbaik !.."Trust Me" muahahaha ciplak kata2 agent forty seven. Tapi zaza bagi 4 bintang je sebab lagi 1 bintang zaza simpan untuk korang tengok sendiri hahahaha.


nOte : 3 minggu berturut2 duk layan movie..


2 ulasan:

  1. Dah tengok jugak,memang best :D

    BalasPadam
  2. tak tgk.nti x da org jagakann rania

    gemuk berisi aamiinn aamiin aamiin

    BalasPadam