Khamis, 6 Ogos 2015

Sekeping Lagi Kad Raya


السلام عليكم ورحمة الله


Seram sejuk je kat dalam pejabat ni huhu.. rasa tangan ni ringan je nak off aircond muahaha, tapi risau bos pulak ingat aircond rosak kehkeh. Tempat uolls sama ke sejuk ? rasa dah macam kat oversea kan, hehe.

 
Yeah ! semalam zaza dapat lagi sekeping kad raya warna kuning diraja gitu. Kali ni datangnya dari blogger nadia farehah. Mekasih banyak2 tau, so kad raya ni yg ke4 zaza dapat hehe. In Shaa ALLAH, zaza akan usahakan balas kad raya uolls sebelum habis syawal.


nOte : rasa nk makan ayam kfc je huhu..
 
 

12 ulasan:

  1. eh eh.. nadia farehah..
    nurul farehah yui =)

    kih2.. rezeki akk dpt kad ..

    BalasPadam
  2. Bestnya dapat kad raya
    Selamat Hari Raya :)

    http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/search/label/DIY

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi.. selamat hari raya dear!

      Padam
  3. Banyak juga zaza dpt kad raya... saya dpt 2 keping je... hahaha boleh la dr tak de kan?!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi 4 je kak.. betul tu, dri takde kan hahaha

      Padam
  4. Balasan
    1. alhamdulillah... tggu dari nani pulak hikhik

      Padam
  5. alahai lambat ketapi la nad ni...bz sgt baru ade mase kejap jenguk blog......lol

    BalasPadam
  6. xlist ad ajuga kad rayanya
    su non had

    ppstt: tima kasih auntie zaza :)

    BalasPadam