Isnin, 3 Ogos 2015

Gelagat Nur Zara Arissa


السلام عليكم ورحمة الله



Sekejap je dah masuk bulan ogos. Semoga kita semua dalam lindunganNya. Aamiin.


Kesian bila tengok gambar kat atas ni hehehe. Budak arissa ni pagi2 dah nampak taman permainan kat luar pagar hujung padang nun. Apakan daya sebab pintu pagar tertutup muahahaha.. kalau tak, mahu dia keluar sorg diri tanpa menghiraukan org lain. [bahaya2 elakkan anak anda dari bersendiri].


Hahaha.. tengok ! akal panjang.. bahaya betul budak bertuah ni, dah pandai nak buka kunci tu. Konon boleh terbuka la pintu pagar hehe. Zaza ingat lagi tahun lepas time balik kg, zaza sendiri pun terhegeh2 nak bukak pintu pagar ni tapi tak mau2 terbukak muahahaha. Kebetulan adik zaza balik dari sek.. dari jauh dah tergelak2 tengok gelagat along dia. senget punya adik !.  Buat malu je panas2 sorg diri depan pintu ni. Al maklum lah, ayah dah tukar pintu baru hikhikhik.


Hahaha.. muka tak puas hati tak dapat keluar ke taman permainan.. dah kena duduk dalam basikal tu hihi. Sabar ye sayang.. pagi2 belom mandi lagi tu dah nak main.. tunggu petang2 sikit ye.



4 ulasan:

  1. playground dpn rmh mmg syiok la kan
    seakan menggamit anaak kecil ke sana
    sma la dgn rania dr jauh kalau dh nmpak taman menan dia dh mula jerit jerit pastu tunjuk ke arah sana

    BalasPadam
  2. Singgah petang di sini =)

    BalasPadam
  3. comelnye...hihi nasib xblh bukak pintu pgr..kalau x mau da berlari ke taman ni

    BalasPadam