Jumaat, 14 Ogos 2015

Makan Durian Sampai Lebam


السلام عليكم ورحمة الله


Sape hantu durian angkat tangan ! hehe. Isnin baru ni, masa suami datang ambik.. dia bisik2 bagitau yg dia dah jumpa mana nak cari durian murah. Ternganga mulut zaza bila dengar durian hihihi. Lepas tu senyum2 malu tanda nak pergi hahahaha. Balik rumah dulu pun tak nak. Mujur la dekat SS13 Subang je. Kalau dah laki bini kaki durian memang menjadi la kan !. org lain pun dah tak pandang kiri kanan huhuhu. Kalau nak tahu, sejak kawin la zaza obses dengan durian.. sebelum ni memang tak layan. Kalau takde pun tak kisah hehe. Kami belasah durian sampai 6 biji, itu pun dah terkulai layu hahaha. Isi2 durian tebal memang tak boleh nak lawan nafsu tekak ni. Makan pulak berdua je, zaza pandang suami.. suami pandang zaza dah jemu nak makan hahaha.  

durian2 ni timbang punya ye kawan2..sekilo zaza dah lupa berapa hihihi

cantik kan warna isi durian.. memang menyelerakan anak tekak hehe

close up lagi.. mesti mulut dah cair kan hehe

Opss ! durian yg kami makan ni buffet punya, cuma RM9 seorg. Memang berbaloi sangat2. Kalau nak yg timbang kilo pun ada je. Isi durian lagi cantik, lagi sedap dan lagi mahal dari yg RM9 tu hehe. Minum pulak dengan air kelapa.. memang menjadi rasa nikmat. Air kelapa pulak harga RM5 sebiji.


nOte : Alhamdulillah, esok zaza dah boleh raya 6 !!





14 ulasan:

  1. sy suka durian..tp xdpt mkn byk..tp time teghingin....ha...mmg snggup cri

    BalasPadam
  2. tahniah zaza dpt juga puasa 6
    wow. cayalah.
    ciksu bau droyan pon gagah gagah.
    pening lalat ..

    x jamah pon droyan perak baru ni. letak sikit j d lidah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mekasih ciksu hehe.. alhamdulillah.
      *hahaha zaza sblm suka duyan pun sama.. pandang pun tak lalu kuikui

      Padam
  3. fae x suka buah durian sebab bau die uwekk >.<

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe.. lain org lain ragam kan !

      Padam
  4. bestnya.. warnanya menyelerakan! nyum3~ ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la.. memang sedap ! terbau2 lagi buah duyan ni hehe

      Padam
  5. wowww....anis pun giler durian..aduhhh...melt in my mouth kak..waduhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha.. hantu duyan memang over bila musim kan anis

      Padam
  6. Balasan
    1. cepat2 pegi beli sebelum musim habis ye dear..

      Padam