Khamis, 13 Ogos 2015

Bila Kami Bertemu Kembali


السلام عليكم ورحمة الله


Ya ALLAH, akhirnya kami satu kelas masa form 5 dulu dapat berhimpun semula. Eh, berhimpun dalam whats app je hehe. Baru 21 org yg join group termasuk lelaki dan perempuan, lagi beberapa org masih dalam siasatan [dah macam detektif conan pulak]. Tapi sebelum tu, zaza awal2 mintak izin suami pasal nak join group kelas ni. Kita dah ada title isteri mestilah kena jaga nama suami kan ?. Berkawan tu biar berpada2 jangan leka diulit mimpi sudah hihihi. 

Sahabat2 zaza ada yg berhijrah ke Pahang, Johor, Melaka dan zaza sendiri KL manakala yg lain masih lagi menetap di tanah air sendiri iaitu Terengganu. In Shaa ALLAH, ada rezeki serta panjang umur kami akan adakan reunion untuk budak2 kelas kami. Lama giler kami semua tak jumpa, last time sek dulu. kira la berapa tahun. Kalau ada pun yg dekat2 je itu kalau balik kg baru jumpa. Itu kalau jumpa ! kalau masing2 sibuk dengan family memang takde la jawabnya hukhuk.
 
  

Gambar ni time pupuk semangat..
semangat la sangat kan, 
ramai pulak yg pengsan gara2 tempat keras huhu..


8 ulasan:

  1. Wahhh seronoknya dpt jmpa kwn2 lama..bkn sng dpt kumpul semula bila da smua ada komitmen masing2 kan.. Semoga ukhwah terjalin smpai bila-bila..

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la dear.. tak sangkat dalam 15 tahun jugak tak jumpa huhu.

      Padam
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  3. gambar lama memang boleh menggamit nostalgia...terkenang- kenang

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.